Показати скорочений опис матеріалу
Компетентнісна модель менеджера в галузевих стандартах вищої освіти України
dc.contributor.author | Мазаракі, А. А. | |
dc.contributor.author | Ткаченко, Т. І. | |
dc.date.accessioned | 2013-06-18T23:22:23Z | |
dc.date.available | 2013-06-18T23:22:23Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Мазаракі А. А. Компетентнісна модель менеджера в галузевих стандартах вищої освіти України / Мазаракі А. А., Ткаченко Т. І. // Науково-методичні підходи до викладання управлінських дисциплін в контексті вимог ринку праці : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конф., 11–12 квітня 2013 р. – ДВНЗ НГУ, 2013. - С. 3-5 | |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2676 | |
dc.description.abstract | Модернізація вищої освіти в Україні є одним з найважливіших національних завдань сьогодення . Виходячи з національної доктрини розвитку освіти України в ХХІ столітті , вища освіта в країні повинна стати невід ’ємною компонентою гло бального освітнього проекту , стати одночасно його рушійною силою інновацій ного розвитку національної економіки Досягнення поставлених стратегічних цілей можливе шляхом створення нової , сучасної , постійно відновлюваної за вимогами часу освітньо -професійної моделі підготовки , перш за все , управлінських кадрів що дозволить забезпечити ефективне управління соціоекономічними системами і процесами на всіх ієрархічних рівнях . Приєднання України до Болонського процесу та , відповідно , вимоги створен ня передумов прозорості системи вищої освіти для світового ринку освітянських послуг , порівнюваності й зіставності з іншими освітніми системами , відповідності рівня компетентності сучасного менеджера професійним стандартам глобалізова ного і глибоко спеціалізованого ринку праці , забезпечення мобільності трудових ресурсів і студентів , обумовили необхідність розроблення нового покоління галузе вих стандартів вищої освіти , призначених для формування фахівців на нової якості . Зміна парадигми вищої освіти має на меті перенесення акцентів з організації навчального процесу на його кінцевий результат . Таким результатом має стати компетентність – інтегрована характеристика якостей особистості , результат під готовки випускника ВНЗ для виконання діяльності в певних професійних та соціально -особистісних предметних сферах ( компетенції ), який визначається необ хідним обсягом і рівнем знань та досвіду у певному виді економічної і функціо нальної діяльності . | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.title | Компетентнісна модель менеджера в галузевих стандартах вищої освіти України | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 001.32+37+331.5 | uk_UA |
dc.identifier.bbk | 72.4 | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
11–12 квітня 2013 р. [21]