Перегляд Кафедра іноземних мов по Автору "Лапіна, Вікторія"
Зараз показуються 1-7 з 7
-
Визначення поняття «навчальний діалог» у науковій літературі
Лапіна, Вікторія (2012)У статті здійснено аналіз філософської, психологічної, методичної та педагогічної літератури, що дозволило уточнити сутність поняття «навчальний діалог», розкрити специфіку його організації в навчальній діяльності, ... -
Зміст компонентів структури іншомовної професійно зорієнтованої компетентності майбутніх гірничих інженерів
Лапіна, В. О.; Бакум, З. П. (2012) -
Лінгвістичні основи навчального діалогу
Лапіна, Вікторія Олексіївна (2012)У статті окреслено лінгвістичні особливості діалогічного мовлення, досліджено композиційну побудову мови в навчальному діалозі та його складові компоненти, розглянуто підходи до класифікації навчальних діалогів, проведено ... -
Питання мовленнєвої компетентності в науковій літературі
Лапіна, В. О. (Кривий Ріг : КДПУ, 2011)Аналіз різних позицій на визначення поняття «мовленнєва компетентність» у науковій літературі з педагогіки, лінгвістики, дидактики та психології. -
Психологічні особливості навчального діалогу, які впливають на ефективність процесу формування мовленнєвої компетентності студентів під час вивчення іноземних мов
Лапіна, В. О. (2012)У статті розглянуто психологічні характеристики та особливості навчального діалогу, які розкривають специфіку його організації в навчальній діяльності, показують його можливості в становленні особистісної сфери студентів, ... -
Структура іншомовної професійно зорієнтованої мовленнєвої компетентності
Лапіна, В. О. (Кривий Ріг : КДПУ, 2011)Розгляд та аналіз структури професійно зорієнтованої іншомовної мовленнєвої компетентності у порівнянні зі структурою загальної мовленнєвої компетентності, враховуючи особливості їх компонентів.