Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПатлатюк, Анастасія Юріївна
dc.date.accessioned2018-03-23T11:13:19Z
dc.date.available2018-03-23T11:13:19Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationПатлатюк А.Ю. Особливості формування лінгводидактичної термінології англійської та української мов на сучасному етапі: дипломна робота маг. - Дніпро 2018. - 77 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151778
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – англійські та українські терміни з лінгводидактики. Предмет дослідження – структура та тематичні групи англійських та українських лінгводидактичних термінів. Мета дослідження – визначити структуру та особливості формування лінгводидактичної термінінології англійської та української мов. Для досягнення основної мети нашого дослідження необхідно вирішити наступні завдання: 1. ознайомитися з теоретичною базою дослідження проблеми структури та походження загальнонаукових та лінгводидактичних термінів; 2. визначити особливості структури лінгводидактичних термінів англійської та української мов; 3. описати специфіку формування лінгводидактичних термінів англійської та української мов. 6 Під час дослідження були використані наступні методи: зіставний, описовий, які застосовувався при визначенні структури та особливостей формування лінгводидактичних термінів англійської та української мов. Матеріалом роботи є лінгводидактичні терміни представлені в глосаріях та словниках з лінгводидактики англійської та української мов, а також терміни із наукових статей з лінгводидактики. Наукова новизна і теоретична значимість роботи полягає в тому, що в роботі здійснено спробу охарактеризувати лінгводидактичні терміни в англійській та українській мовах, визначити особливості їх формування. Практична значимість роботи обумовлена тим, що матеріал даного дослідження може бути використаний в подальшому дослідженні термінології в галузі лінгводидактики. Результати даної дипломної роботи викладені в публікації «Особливості формування лінгводидактичної термінології англійської та української мов на сучасному етапі»[40, 37-38]. Робота складається зі вступу, теоретичного розділу та трьох його підрозділів, аналітичного розділу та двох його підрозділів, висновків до розділів, загальних висновків та списку використаної літератури, що налічує 64 джерел.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.titleОсобливості формування лінгводидактичної термінології англійської та української мов на сучасному етапіru_RU
dc.typeOtherru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу