Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТкаченко, Ігор Михайлович
dc.date.accessioned2021-09-26T20:08:39Z
dc.date.available2021-09-26T20:08:39Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159050
dc.description.abstract66 сторінок, 10 рисунків, 5 таблиць, 24 інформаційних джерел, 2 додатка. Об’єкт дослідження – інноваційна маркетингова діяльність малого торговельного підприємства з продажу ІТ продукції. Предмет дослідження – технологія та організація інноваційної діяльності торговельного підприємства. Мета роботи – обґрунтування й розробка методичних рекомендацій щодо здійснення інноваційної маркетингової політики малого торговельного підприємства на ринку ІТ-продукту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, РИНОК ІТ-ПРОДУКТІВ, ІННОВАЦІЇ, ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ, ОРГАНІЗАЦІЯ ВІДНОСИН З КЛІЄНТАМИuk_UA
dc.titleФормування інноваційної маркетингової політики торговельної організаціїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу