Недавние добавления

  • Формирование цен в рыночной стратегии интегрированных каналов сбыта промышленной продукции 

    Решетилова, Татьяна; Куваева, Татьяна (Российский университет дружбы народов, 2015-10)
    The scheme of formation the structure of the integrated distribution channel of industrial products using the tools of the transfer prices is offered.
  • Виртуальные выставки – новые возможности маркетинговых коммуникаций 

    Довгань, Сергей; Шинкаренко, Наталья (Российский университет дружбы народов, 2015-10)
    The features of industrial exhibitions compared with conventional. It is revealed that the virtual exhibition takes a significant number of restrictions: for organizer – scale, exhibition area and number of participants; ...
  • Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами 

    Pilova, Kateryna; Решетілова, Тетяна; Довгань, Сергій; Пілова, Катерина; Reshetilova, Tetiana; Dovgan, Sergiy (ВГО "УАМ", 2015-04)
    В статті на постанові результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з гендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного звернення
  • Маркетингові дослідження: підручник 

    Решетілова, Тетяна Борисівна; Довгань, Сергій Михайлович (ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «НАЦІОНАЛЬНИЙ ГІРНИЧИЙ УНІВЕРСИТЕТ», 2015-11-04)
    Розглянуто комплекс питань, пов’язаних з методологією і практичним інструментарієм реалізації всіх етапів маркетингового дослідження. Акцент зроблено на практичну сторону організації та проведення дослідження. Підручник ...