Пошук
Зараз показуються 1-4 з 4
Формирование цен в рыночной стратегии интегрированных каналов сбыта промышленной продукции
(Российский университет дружбы народов, 2015-10)
The scheme of formation the structure of the integrated distribution channel of industrial products using the tools of the transfer prices is offered.
Немає неми
(Российский университет дружбы народов, 2015-10)
The features of industrial exhibitions compared with conventional. It is revealed that the virtual exhibition takes a significant number of restrictions: for organizer – scale, exhibition area and number of participants; ...
Маркетингові дослідження: підручник
(ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «НАЦІОНАЛЬНИЙ ГІРНИЧИЙ УНІВЕРСИТЕТ», 2015-11-04)
Розглянуто комплекс питань, пов’язаних з методологією і практичним інструментарієм реалізації всіх етапів маркетингового дослідження. Акцент зроблено на практичну сторону організації та проведення дослідження.
Підручник ...
Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами
(ВГО "УАМ", 2015-04)
В статті на постанові результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з гендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного звернення