Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3464
Назва: SITUATIONAL FACTORS THAT AFFECT PEOPLE’S BUYING BEHAVIOR
Автори: Puzyreva, H.
Kovtun, K.
Shvets, O.
Ключові слова: SITUATIONAL FACTORS
Дата публікації: 10-лют-2014
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3464
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PuziryovaH.pdf10,3 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.