Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Магістри
  6. 2021 рік випуску 075 маркетинг Магістри
  7. Формування стратегії позиціонування нового товару підприємства
 
  • Details

Формування стратегії позиціонування нового товару підприємства

Date Issued
2022-01-14
Author(s)
Бардаков, Юрій 
Abstract
В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринок спецій та прянощів України, його стан, тенденції та підприємство, котре здійснює діяльність на даному ринку.
Об’єкт дослідження: процес позиціонування нових товарних категорій підприємства.
Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтування теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо розробки ефективної стратегій позиціонування нових товарних категорії компанії «Жасмин Плюс».
Положення, що захищаються: від ефективності стратегії позиціонування товарів залежать усі економічні показники діяльності організації та її можливість конкурувати з іншими гравцями на рикну.
Дана робота тісно пов’язана з курсовими та практичними роботами, що були виконані раніше.
Інформацію отриману з даного дослідження доцільно використовувати для впровадження стратегії позиціонування нових товарів для підприємства на ринку спецій та прянощів.
У роботі використано такі методи досліджень: ABC-XYZ аналіз, аналіз 5 сил Майкла Портера, крива життєвого циклу Іцхака Адизеса, фокус група, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.
Subjects

ПОЗИЦІОНУВАННЯ, СТРАТ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Бардаков.pdf

Size

2.33 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):6462c04466f0c298673c8536dd32f5f1

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify