Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Інформаційні технології: теорія і практика
  4. I (VII) МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І МОЛОДИХ УЧЕНИХ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА» 20 – 22 БЕРЕЗНЯ 2024 р (Дніпро - Україна)
  5. Комп’ютерна обробка неструктурованих даних контакт-центру з використанням штучного інтелекту
 
  • Details

Комп’ютерна обробка неструктурованих даних контакт-центру з використанням штучного інтелекту

Date Issued
2024
Author(s)
Іванько, А. М. 
Овчаренко, М. А. 
Гнатушенко, В. В. 
Abstract
Зростання використання голосових технологій у бізнесі вимагає створення
автоматизованих систем оцінки, які можуть ефективно обробляти та аналізувати
голосові дані. Це особливо актуально у сферах клієнтського обслуговування,
маркетингу та управління персоналом, де важливо отримати інсайти з великого
обсягу голосових інформацій. Сучасний бізнес висуває високі вимоги до якості
обслуговування клієнтів та необхідності сталого покращення сервісу та культури
обслуговування за допомогою персональної взаємодії з клієнтами. Одним із
інструментів організації персонального контакту з клієнтом є контакт-центр.
Однак при покращенні якості обслуговування клієнтів також важливими
питаннями є зростання показників результативності та скорочення вартості
обробки звернень до контакт-центру. Але відповідна автоматизація реалізована
лише для дуже обмеженого набору бізнес-процесів. Це пояснюється великою
кількістю різноманітних факторів, що впливають на процеси обробки даних
контакт-центру.
Subjects

комп'ютерна обробка

контакт -центр

штучний інтелект (ШІ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ІТТП-2024-185-187.pdf

Size

276.15 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):3e3e2f4456528f2ad8dd56cf364cb19c

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify