Процесний підхід до внутрішньої системи менеджменту якості освіти (з досвіду роботи ВНЗ різних рівнів акредитації)
Date Issued
2012
Author(s)
Свіжевська, С. А.
Хазнаферова, Л. О.
Abstract
Для того щоб вибудувати стратегію розвитку ВНЗ, необхідно володіти
інформацією про стан ринку освітніх послуг. це відноситься і до їх кількості, і
до якості, і до ціни.
інформацією про стан ринку освітніх послуг. це відноситься і до їх кількості, і
до якості, і до ціни.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-96-97.pdf
Size
236.52 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):68bd55e3b0911c4fefbd7a5679560e57