Пріоритетні напрями екологізації маркетингової діяльності глобальних компаній
Date Issued
2015
Author(s)
Євдоченко, О. О.
Чала, Н. В.
Abstract
Враховуючи тенденції посилення глобалізації економічних
процесів,міжнародної конкуренції та зростання екологічної обізнаності споживачів,
сьогодні завоювати певні сегменти ринку та втримати власні позиції глобальним
компаніям стає все складніше. Саме тому активно впроваджуються нові підходи до
«екологізації» діяльності міжнародних компаній, в тому числі й маркетингової. В
даному випадку екологізацію розглядаємо як процес безперервної і послідовної
розробки «та впровадження у виробничі процеси нових технологічних і
управлінських заходів, які дають змогу підвищувати ефективність
використання природних ресурсів зі збереженням чи поліпшенням» стану
навколишнього середовища.
процесів,міжнародної конкуренції та зростання екологічної обізнаності споживачів,
сьогодні завоювати певні сегменти ринку та втримати власні позиції глобальним
компаніям стає все складніше. Саме тому активно впроваджуються нові підходи до
«екологізації» діяльності міжнародних компаній, в тому числі й маркетингової. В
даному випадку екологізацію розглядаємо як процес безперервної і послідовної
розробки «та впровадження у виробничі процеси нових технологічних і
управлінських заходів, які дають змогу підвищувати ефективність
використання природних ресурсів зі збереженням чи поліпшенням» стану
навколишнього середовища.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
80-83.pdf
Size
247.97 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):0a7209649cf8c097f6763d981e73e427