Удосконалення методичних засад розвитку корпоративної культури як чинник конкурентоспроможності підприємства
Date Issued
2022-01
Author(s)
Крисан Олени Геннадіївни
Abstract
Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи магістра на тему: «Удосконалення методичних засад розвитку корпоративної культури як чинник конкурентоспроможності підприємства».
Обсяг роботи: 83 сторінки, 8 рис., 12 табл., 43 інформаційних джерела, 3 додатки.
Об’єктом дослідження є процес управління розвитком корпоративної культури як чинник конкурентоспроможності підприємства.
Предметом дослідження є теоретичні засади та практичні аспекти управління розвитком корпоративної культури як чинника конкурентоспроможності підприємства.
Мета дослідження – удосконалити методичні підходи до управління розвитком корпоративної культури підприємства як чинника його конкурентоспроможності.
У першому розділі наведені теоретичні положення стосовно корпоративної культури організації. Здійснений огляд літературних джерел за темою дослідження. Визначений методологічний апарат дослідження. У другому розділі здійснений аналіз господарської діяльності підприємства сфери промислового виробництва. Визначені фактори формування корпоративної культури підприємства. Встановлені основні проблеми розвитку корпоративної культури як чинника конкурентоспроможності підприємства. У третьому розділі наведені рекомендації щодо підвищення рівня корпоративної культури підприємства. Визначені організаційні засади розвитку корпоративної культури підприємства.
Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства за видами економічної діяльності.
Обсяг роботи: 83 сторінки, 8 рис., 12 табл., 43 інформаційних джерела, 3 додатки.
Об’єктом дослідження є процес управління розвитком корпоративної культури як чинник конкурентоспроможності підприємства.
Предметом дослідження є теоретичні засади та практичні аспекти управління розвитком корпоративної культури як чинника конкурентоспроможності підприємства.
Мета дослідження – удосконалити методичні підходи до управління розвитком корпоративної культури підприємства як чинника його конкурентоспроможності.
У першому розділі наведені теоретичні положення стосовно корпоративної культури організації. Здійснений огляд літературних джерел за темою дослідження. Визначений методологічний апарат дослідження. У другому розділі здійснений аналіз господарської діяльності підприємства сфери промислового виробництва. Визначені фактори формування корпоративної культури підприємства. Встановлені основні проблеми розвитку корпоративної культури як чинника конкурентоспроможності підприємства. У третьому розділі наведені рекомендації щодо підвищення рівня корпоративної культури підприємства. Визначені організаційні засади розвитку корпоративної культури підприємства.
Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства за видами економічної діяльності.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
КР_Крисан О.Г.rar
Size
723.58 KB
Format
Unknown
Checksum
(MD5):2cd29f991dd694f9dd2dc91116ca5495
Loading...
Name
КР_Крисан О.Г..pdf
Size
399.81 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):0731da5658c648295e8d631d2b4b825c