Suche
Anzeige der Dokumente 1-10 von 17
Теорії виникнення держави як методологічна основа дослідження державної присутності в економіці
(Економічний вісник НГУ, 2007-10-13)
У статті досліджуються контрактна і експлуататорська теорії виникнення держави, на їх основі виводяться гносеологічні корені сучасних теоретичних підходів до визначення ролі держави в економіці, обґрунтовуються системні ...
Еволюція інституціональних та організаційних форм регулювання конкуренції
(Економічний вісник НГУ, 2007-10-13)
У даній статті аналізується еволюція інституціональних та організаційних форм конкурентної політики у світовій практиці та можливість врахування світового досвіду в умовах України.In given article evolution institutional ...
Оцінка ефективності процесів формування та використання оборотного капіталу фармацевтичних підприємств
(Економічний вісник НГУ, 2007-12-01)
Статтю присвячено методичним засадам оцінки ефективності процесів формування та використання оборотного капіталу фармацевтичних підприємств. Запропоновано систему взаємозалежних показників за групами достатності, рентабельності, ...
Нематеріальні активи в інноваційному розвитку підприємства
(Економічний вісник НГУ, 2007-11-11)
Розроблено систему критеріїв класифікації нематеріальних активів. Удосконалено теорію й методологію об'єктів нематеріальних активів. Запропоновано класифікацію об'єктів інтелектуальної власності. The system of criteria of ...
До питання про професійно-педагогічну підготовку майбутнього викладача з основ економічних знань
(Економічний вісник НГУ, 2007-10-28)
В представленій статті розглядаються проблеми підготовки викладачів основ економічних знань у загальноосвітніх школах Миколаївської області. Аналізується система підготовки вищезазначених фахівців і пропонуються шляхи ...
Маркетингове формування інноваційного потенціалу підприємств фармацевтичної індустрії
(Економічний вісник НГУ, 2007-12-12)
У статті сформульовано принципи формування інноваційного потенціалу, розроблений комплекс критеріїв інноваційності та концепція маркетинг-міксу (з урахуванням особливостей фармації). Запропоновано метод оцінки інноваційної ...
Оцінка надійності маркетингової стратегії експортно-орієнтованого підприємства
(Економічний вісник НГУ, 2007-11-03)
Розглядаються шляхи підвищення надійності маркетингових стратегій експортно-орієнтованих підприємств. Наведени етапи формалізації багато-критеріальної економіко- математичної моделі оптимізації надійності вибору. Ways of ...
Удосконалення системи вищої освіти як фактор розвитку ринку інтелектуальної праці України
(Економічний вісник НГУ, 2007-10-10)
У даній статті аналізується потенціал системи вищої освіти України щодо поліпшення структури вітчизняного ринку праці, розробляються критерії оцінки конкурентоспроможності вузів щодо підготовки випускників вищої кваліфікації. ...
Оцінка ризику маркетингової діяльності ВНЗ на регіональних ринках освітніх послуг і праці
(Економічний вісник, 2007-10-25)
Запропонована методика кількісного оцінювання ризику можливих варіантів при переході з одного рівня конкурентоспроможності вищого навчального закладу на більш високий. Застосований імовірнісний підхід із використанням ...
Оцінка перспектив трансформації природного середовища як результату антропогенного впливу на довкілля
(Економічний вісник, 2007-10-08)
Стаття розглядає питання впливу економічної та виробничої діяльності людини на стан довкілля. Розглянуті основні етапи виробничої діяльності людства, визначені принципи раціонального природокористування, запропоновані ...