Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКолесник, Я. В.
dc.contributor.authorПересадько, Г. О.
dc.date.accessioned2017-04-27T07:58:27Z
dc.date.available2017-04-27T07:58:27Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationКолесник Я. В. Соціальні мережі як ефективний інструмент просування послуг підприємства / Я. В. Колесник, Г. О. Пересадько // Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : міжнародна наук. конференція, 5-7 листопада 2012 р. : матеріали. - Дніпропетровськ, 2012. - Т. 2. – С. 152-154.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149257
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectсоціальна мережаru_RU
dc.subjectсоциальная сетьru_RU
dc.titleСоціальні мережі як ефективний інструмент просування послуг підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk621.316.1ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу