Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛошенюк, І. Р.
dc.date.accessioned2017-04-28T06:54:26Z
dc.date.available2017-04-28T06:54:26Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationЛошенюк І. Р. Маркетингові інструменти забезпечення лояльності покупців // Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : міжнародна наук. конференція, 5-7 листопада 2012 р. : матеріали. - Дніпропетровськ, 2012. - Т. 2. – С. 161-162.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149260
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмоніторингru_RU
dc.subjectмониторингru_RU
dc.subjectпопит на продукціюru_RU
dc.subjectспрос на продукциюru_RU
dc.subjectмаркетинговий інструментарійru_RU
dc.subjectмаркетинговый инструментарийru_RU
dc.titleМаркетингові інструменти забезпечення лояльності покупцівru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу