Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛитовченко, І. Л.
dc.date.accessioned2017-09-22T10:21:24Z
dc.date.available2017-09-22T10:21:24Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationЛитовченко І. Л. Типізація інтернет-середовища в Україні для маркетингової діяльності промислових підприємств / І. Л. Литовченко // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2010. - № 3. - С. 119-124.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150216
dc.description.abstractДосліджено територіальну диференціацію економіки України по комплексу показників, що відображають інноваційний розвиток. Запропоновано типізацію адміністративних областей для оцінки потенціалу формування Інтернет-середовища.
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectінтернет-середовищеru_RU
dc.subjectУкраїнаru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectпромислове підприємствоru_RU
dc.subjectтипізаціяru_RU
dc.titleТипізація інтернет-середовища в Україні для маркетингової діяльності промислових підприємствru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658.8ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу