Розвиток комплексу математичних моделей та методик моделювання гідрооб'ємно-механічних трансмісій
Date Issued
2017
Author(s)
Таран, І. О.
Клименко, І. Ю.
Abstract
Розглянуто питання комплексного дослідження зміни силових, кінематичних та енергетичних параметрів гідрооб'ємно-механічної трансмісії «з диференціалом на виході» при її роботі на тяговому та транспортному діапазонах руху шахтного дизелевоза. Значення основних параметрів трансмісії, а саме максимальної швидкості руху дизелевоза, максимальної кутової швидкості вала
гідромотора та гідронасоса, максимального значення коефіцієнта корисної дії трансмісії, максимального перепаду робочого тиску в гідрооб ' ємній передачі, були отримані шляхом вирішення складеної в роботі системи алгебраїчних рівнянь. Отримані результати будуть використані при визначенні вихідних даних для моделювання процесу гальмування шахтного
дизелевоза.
гідромотора та гідронасоса, максимального значення коефіцієнта корисної дії трансмісії, максимального перепаду робочого тиску в гідрооб ' ємній передачі, були отримані шляхом вирішення складеної в роботі системи алгебраїчних рівнянь. Отримані результати будуть використані при визначенні вихідних даних для моделювання процесу гальмування шахтного
дизелевоза.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
343-351.pdf
Size
571.58 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):806b7bd01ac94687245267af6c808724