Фінансово-економічний факультет: Recent submissions
Зараз показуються 61-80 з 807
-
Формування комплексу маркетингових інтернет-комунікацій підприємства поліграфічних послуг
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 90 с., 27 табл., 46 джерела, 1 додатjки. У кваліфікаційній роботі проаналізовано формування комплексу маркетингових інтернет-комунікацій поліграфічного підприємства та наведено стратегію їх в провадження ... -
Цифрові маркетингові інструменти підприємства на ринку послуг
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 80 с., 13 рис., і 7 табл., 2 додатки, 32 джерела В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ФОП «Басараб Максим Леонідович», також проаналізовано внутрішнє (сильні ... -
Маркетингові рішення підприємства роздрібної торгівлі
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 55 с., 11 рис., 16 табл., 19 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства роздрібної торгівлі на ринку дрогері-ритейлу, проаналізовано внутрішнє та зовнішнє ... -
Просування торгової марки екологічної продукції у цифровому просторі
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 104 стр., 44 табл., 14 рис., 2 додат., 49 джерел. У кваліфікаційній роботі було проведено дослідження просування екологічної торгової марки Green&Clean у цифровому просторі. Розглянуто цілі та завдання ... -
Формування конкурентних переваг торгової мережі продуктових супермаркетів
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 81с., 12 таблиць, 4 рисунка, 1 додаток, 42 джерела. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність торгової мережі VARUS на ринку роздрібної торгівлі, а також проаналізовано внутрішнє ... -
Організація та проведення етнофестивалю «Миколаївський розпис» у м. Новомосковськ
(2024)Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є розробка та оцінка ефективних заходів щодо організації та проведення етнофестивалю «Миколаївський розпис» у місті Новомосковськ, спрямованих на збереження культурної спадщини, ... -
Диверсифікація екскурсійних послуг музею
(2024)Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення екскурсійної діяльності музею шляхом диверсифікації екскурсійних послуг, впровадження нових технологічних підходів до створення екскурсійних програм та обґрунтування їх ... -
Організація подієвого туризму в Дніпропетровській області
(2024)Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення напрямів розвитку подієвого туризму в Дніпропетровській області. -
Розробка та просування культурно-пізнавального туру по Новомосковському району
(2024)Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування науково-методичних підходів організації культурного туризму та визначення умов для його перспективного розвитку. -
Створення етнографічного музею-світлиці у м. Новомосковськ
(2024)Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є обґрунтування та можливості створення етнографічного музею-світлиці у місті Новомосковськ для збереження культурної спадщини, популяризації етнографічних знань і залучення туристів. -
Розробка та просування туристичного продукту
(2024)Метою кваліфікаційної роботи є розробка туристичного продукту та ефективне його просування на ринку туристичних послуг для підвищення економічної активності ТОВ «МЕЛІОР ТРЕВЕЛ ЕНД АВІА». -
Збалансоване функціонування регіонального туристичного комплексу
(2024)Метою кваліфікаційної роботи є теоретико-методологічне обґрунтування основ збалансованого розвитку туристичного комплексу регіону на прикладі Дніпропетровської області -
Удосконалення функціонування санаторно-курортних комплексів
(2024)Метою і завданням роботи є удосконалення функціонування санаторно-курортних комплексів, а також розробка практичних заходів для впровадження. -
Перспективи розвитку туристичної діяльності в Дніпропетровській області
(2024)Метою і завданням роботи є комплексний аналіз перспектив розвитку туристичної діяльності в Дніпропетровській області -
Розвиток культурно-етнічного туризму в Україні
(2024)Метою роботи є розвиток теоретико-методологічних і практичних засад популяризації культурно-етнічного туризму в Україні -
Розробка туристичного продукту туроператором
(2024)Мета дослідження полягає в удосконалені особливостей проєктування розробки нового туристичного продукту, ідентифікації основних тенденцій, викликів та можливостей. -
Розробка маркетингових заходів зі стимулювання внутрішнього туризму
(2024)Метою кваліфікаційної роботи є розробка ефективних маркетингових заходів, спрямованих на стимулювання внутрішнього туризму в Україні для підвищення економічної активності та розвитку туристичної галузі. -
Підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства
(2024)Метою дослідження є визначення ефективних напрямів підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства в умовах сучасного ринку, а також розробка рекомендацій щодо їх впровадження з метою забезпечення стійкого ... -
Організація сільського туризму в Україні
(2024)Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є обґрунтування необхідності організації та розвитку сільського туризму в Україні та розробка теоретичних і практичних рекомендацій для ПП «АГЕНЦІЯ «КИТ». -
Організація міжнародного туризму для підприємства
(2024)Метою даної кваліфікаційної роботи є дослідження основних аспектів організації міжнародного туризму для підприємства туристичного профілю (на прикладі Греції), аналіз чинників, що впливають на туристичну привабливість ...