Перегляд Кафедра перекладу по темі "РЕКЛАМА"
Зараз показуються 1-3 з 3
-
Відображення мовної картини миру в американській та українській соціальної рекламі
(2019)Об’єкт дослідження: мовна картина світу. Предмет дослідження: відображення мовної картини світу в англійській та українській соціальній рекламі. Мета дослідження: вивчення особливостей мовної картини світу та специфіки ... -
Креолізований текст в англомовній рекламі та труднощі його перекладу
(2019)Об'єкт дослідження: реклама як соціолінгвістичне явище. Предметом дослідження: перекладацькі прийоми, які використовують для відтворення закладеного у креолізований рекламний текст змісту у мові перекладу. Мета дослідження ... -
Особливості перекладу англомовних рекламних текстів на українську мову
(2019)Об’єкт дослідження: рекламні тексти в англо-американських Інтернет- ресурсах. Предмет дослідження: особливості їх відтворення українською мовою. Мета полягає у дослідженні особливостей перекладу англомовних рекламних текстів, ...