Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЄгорченко, Ростислав
dc.date.accessioned2018-02-02T15:34:47Z
dc.date.available2018-02-02T15:34:47Z
dc.date.issued2018-01-24
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151155
dc.descriptionУ вступі подано стан проблеми, здійснено аналіз аналогів, визначені основні чинники, що впливають на параметри взаємодії системи « рухомий склад – рейковий шлях». У технологічному розділі розглянуто сучасний стан локомотивного шахтного транспорту, основні показники діючих транспортно-технологічних систем діючих шахт Західного Донбасу, технологічні параметри очисних та підготовчих робіт. Розділ «Охорона праці» присвячено визначенню шкідливих та небезпечних показників рейкового транспорту та розробці способів боротьби з ними. У спеціальній частині проекту проведено аналіз існуючих методів та засобів контролю стану шахтних рейкових шляхів та їх очищення. Запропоновано нові оригінальні конструкції вимірювальних та очисних пристроїв для своєчасного діагностування та підтримування робочого стану колії, що захищені патентами України.ru_RU
dc.description.abstractОбґрунтування енергозберігаючих параметрів взаємодії рухомого складу з елементами рейкового шляху для своєчасної підготовки фронту очисних робіт та створення мобільних шахтних комплексів для діагностування експлуатаційних показників трас.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectдиплом, дипломний проект, дипломна роботаru_RU
dc.titleОбґрунтування засобів підвищення експлуатаційних параметрів шахтного рейкового транспорту та методів його діагностуванняru_RU
dc.typeOtherru_RU


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу