• українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • English 
    • українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Конференції
  • Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн
  • Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Конференції
  • Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн
  • Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Теоретичні засади оптимізації асортименту продукції підприємства з метою підвищення ефективності його експортної діяльності

Thumbnail
View/Open
38-40.pdf (232.1Kb)
Date
2015
Author
Папіж, Ю. С.
Чернишенко, Ю. В.
Metadata
Show full item record
Abstract
Управління товарним асортиментом є однією з найважливіших складових конкурентної стратегії підприємства, особливо у контексті здійснення ефективної зовнішньоекономічної діяльності.
URI
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152830
Collections
  • Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ [34]

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV