• українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Deutsch 
    • українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • Конференції
  • Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн
  • Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • Конференції
  • Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн
  • Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Сучасні вимоги до розробки стратегіі виходу на новий ринок збуту продукції підприємства

Thumbnail
Öffnen
94-96.pdf (205.9Kb)
Datum
2015
Autor
Черняк, В. І.
Галічина, Д. С.
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Збутова політика підприємства – це загальний підхід підприємства до збуту товарів, система рішень з організації продажу і фізичного переміщення товарів. Стратегічною метою збутової політики має бути досягнення максимально можливого рівня обслуговування покупців при оптимальних витратах для підприємства.
URI
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152875
Collections
  • Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ [34]

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

EinloggenRegistrieren

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV