Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЧерняк, В. І.
dc.contributor.authorГалічина, Д. С.
dc.date.accessioned2018-07-13T07:56:37Z
dc.date.available2018-07-13T07:56:37Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationЧерняк В. І. Сучасні вимоги до розробки стратегіі виходу на новий ринок збуту продукції підприємства / Черняк В. І., Галічина Д. С. // Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ : М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – С. 94-96.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152875
dc.description.abstractЗбутова політика підприємства – це загальний підхід підприємства до збуту товарів, система рішень з організації продажу і фізичного переміщення товарів. Стратегічною метою збутової політики має бути досягнення максимально можливого рівня обслуговування покупців при оптимальних витратах для підприємства.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectсучасні вимогиru_RU
dc.subjectсовременные требованияru_RU
dc.subjectрозробка стратегііru_RU
dc.subjectразработка стратегииru_RU
dc.subjectринок збутуru_RU
dc.subjectрынок сбытаru_RU
dc.subjectпродукція підприємстваru_RU
dc.subjectпродукция предприятияru_RU
dc.titleСучасні вимоги до розробки стратегіі виходу на новий ринок збуту продукції підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk005.7ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу