Показати скорочений опис матеріалу
Методика семантической классификации дескрипторов профессиональных компетенций на основе онтологической модели области компьютерных наук
dc.contributor.author | Коротенко, Г. М. | |
dc.contributor.author | Коротенко, Л. М. | |
dc.contributor.author | Харь, А. Т. | |
dc.date.accessioned | 2018-12-04T12:37:21Z | |
dc.date.available | 2018-12-04T12:37:21Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Коротенко Г. М. Методика семантической классификации дескрипторов профессиональных компетенций на основе онтологической модели области компьютерных наук / Г. М. Коротенко, Л. М. Коротенко, А. Т. Харь // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХIII міжнар. конф. (23–24 листоп. 2017 р.) : зб. наук. пр. / ред. кол.: Г.Г. Півняк та ін.; М-во освіти і науки України, Нац. техн. ун-т “Дніпровська політехніка”. – Дніпро : НТУ «ДП», 2018. – № 3. – С. 42 – 44 | ru_RU |
dc.identifier.isbn | 978-966-350-692-0 | |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/153545 | |
dc.description.abstract | Процесс перехода академического образования от традиционного подхода, основанного на знаниях, к обучению на основе компетентностей, сопровождается возникновением повышенного интереса со стороны профессионального и коммерческого секторов, направленного на адаптацию академического обучения к требованиям рынка труда. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Нац. техн. ун-т “Дніпровська політехніка” | ru_RU |
dc.title | Методика семантической классификации дескрипторов профессиональных компетенций на основе онтологической модели области компьютерных наук | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udk | 378:004.82 | ru_RU |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХIII міжнар. конф. (23–24 листоп. 2017 р.) [44]
Подано результати теоретичних та експериментальних досліджень з різних аспектів використання інформаційних технологій в освіті, науці та управлінні промисловістю. У публікаціях розглянуто питання створення та вдосконалення програмних засобів обробки та передачі інформації, математичного моделювання, дистанційної освіти, інформаційної безпеки та телекомунікації.