Показати скорочений опис матеріалу
Концепт кольору як компонент англійської та української мовної картини cвіту
dc.contributor.author | Кіріченко, Юлія Едуардівна | |
dc.date.accessioned | 2020-02-10T07:23:33Z | |
dc.date.available | 2020-02-10T07:23:33Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Кіріченко Ю.Е. Концепт кольору як компонент англійської та української мовної картини cвіту : дипломна робота магістр. - Дніпро 2019. - 79 с. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154941 | |
dc.description.abstract | Об’єкт дослідження: концепт. Предмет дослідження: особливості мовної репрезентації кольору в англійській та українській мовних картинах світу. Мета дипломної роботи: проаналізувати та описати семантичні особливості вживання колоронімів в українській та англійській мовних картинах світу. Методи дослідження представлені пошуковим аналізом літератури вітчизняних та іноземних дослідників, методами фразеологічної ідентифікації та фразеологічного опису, семним, компонентним та порівняльним аналізами. У вступі охарактеризований стан проблеми, конкретизовані завдання на дипломну роботу. У теоретичній частині здійснено літературний аналіз вітчизняних та зарубіжних джерел щодо виникнення та становлення понять «концепт» та «мовна картина світу», визначено ці поняття; досліджені та представлені особливості реалізації концепту «колір» в українській та англійській картині світу. У практичній частині проаналізовані ключові особливості та типи сталих виразів із компонентом найменування кольору. На основі концептуального аналізу лексики, пов’язаної з номінативним простором «кольору» проаналізовано соціокультурні особливості вживання основних кольорів спектру у фразеологізмах; виявлено спільне та відмінне. Теоретична новизна роботи полягає у багатосторонньому розкритті впливу історії та культури англійців та українців на семантику колоронімів у складі фразеологічних одиниць. Практичне значення дослідження полягає у тому, що матеріали даної роботи можуть бути використані при подальшому вивченні лексики, а саме фразеологізмів української та англійської мов з позначенням кольору; під час підготовки до занять, у процесі викладання англійської мови. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | КОНЦЕПТ | ru_RU |
dc.subject | МОВНА КАРТИНА СВІТУ | ru_RU |
dc.subject | НОМІНАТИВНЕ ПОЛЕ | ru_RU |
dc.subject | ФРАЗЕОЛОГІЧНІ ОДИНИЦІ З КОМПОНЕНТОМ «КОЛЬОРОНАЗВА» | ru_RU |
dc.subject | CONCEPT | ru_RU |
dc.subject | LANGUAGE PICTURE OF THE WORLD | ru_RU |
dc.subject | NOMINATIVE FIELD | ru_RU |
dc.subject | PHRASEOLOGICAL UNITS WITH THE COLOR-NAME COMPONENT | ru_RU |
dc.title | Концепт кольору як компонент англійської та української мовної картини cвіту | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Кафедра перекладу [133]