Оптимізація плану випуску продукції ТОВ «Matroluxe» на основі аналізу попиту
Abstract
Практична цінність отриманих у роботі результатів полягає в можливості підвищення ефективності роботи компанії за рахунок впровадження розробок по оптимизації виробничого плану та мінімізації затрат при здійсненні логістичних операцій. Об’єктом дослідження: виробничі процеси компанії «Matroluxe» Предметом дослідження: план випуску продукції.
Мета дослідження: оптимізація плану випуску продукції в умовах компанії «Matroluxe».
Методи дослідження: аналіз ABC-XYZ з урахуванням додаткових критеріїв, прогнозування попиту методом Хольта-Вінтерса з урахуванням сезоної компоненти. Оптимізація плану випуску продукції. Вірішення транспортної задачі.