Дослідження факторів, що впливають на площу контакту шини з поверхнею проїзної частини
Date Issued
2014
Author(s)
Бєлятинський, А. О.
Краюшкіна, К. В.
Скрипченко, О. В.
Abstract
В сучасному науковому світі велика увага приділяється вивченню та розробці
емпіричних методів визначення факторів, що впливають на процес зносу покриття
автомобільної дороги. Окрему частину в теорії взаємодії колеса автомобільного
транспорту із покриттям автомобільної дороги представляє вивчення плями контакту, а
саме параметрів, що впливають на її геометричні характеристики, а внаслідок і на зчіпні
характеристики в цілому. Існує ряд конструктивних факторів, що впливають на розмір
плями контакту, тиск усередині шини, тип малюнку протектора, а також швидкість руху
транспортного засобу. В теорії вивчення фрикційної пари «колеса-опорна поверхня»
зазвичай приймають деякі допущення. Основа, по якій перекатується колесо вважається
абсолютно жорсткою, а форму плями контакту приймають близькою до прямокутної.
емпіричних методів визначення факторів, що впливають на процес зносу покриття
автомобільної дороги. Окрему частину в теорії взаємодії колеса автомобільного
транспорту із покриттям автомобільної дороги представляє вивчення плями контакту, а
саме параметрів, що впливають на її геометричні характеристики, а внаслідок і на зчіпні
характеристики в цілому. Існує ряд конструктивних факторів, що впливають на розмір
плями контакту, тиск усередині шини, тип малюнку протектора, а також швидкість руху
транспортного засобу. В теорії вивчення фрикційної пари «колеса-опорна поверхня»
зазвичай приймають деякі допущення. Основа, по якій перекатується колесо вважається
абсолютно жорсткою, а форму плями контакту приймають близькою до прямокутної.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
2-3.pdf
Size
104.11 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):1f6418d0d6781daf88f46d0850f67d59