Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛогвіненко, В. Г.
dc.date.accessioned2020-09-29T10:34:25Z
dc.date.available2020-09-29T10:34:25Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationЛогвіненко В. Г. Організація рефлексїї студентів дистанційної форми навчання / В. Г. Логвіненко // Современные инновационные технологии подготовки инженерных кадров для горной промышленности и транспорта 2016 : сб. науч. тр.. международной. конф., г. Днепропетровск, 26‐27 мая 2016 г.. – Днепропетровск : НГУ, 2016. – С. 579-585.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156261
dc.description.abstractУ статті розглядується питання організації рефлексії студентів ВНЗ у середовищі дистанційного навчання MOОDLE на прикладі курсу “Обчислювальна техніка та програмування”. Використання рефлексивної діяльності дозволяє значно підвищити ефективність засвоєння навчального матеріалу майбутніх фахівців.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherВидавництво НГУru_RU
dc.subjectрефлексія студентівru_RU
dc.subjectсередовище MOODLEru_RU
dc.subjectдистанційний курсru_RU
dc.subjectнавчально‐пізнавальний процесru_RU
dc.titleОрганізація рефлексїї студентів дистанційної форми навчанняru_RU
dc.title.alternativeThe organization of the reflective of students by the distance form of learningru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk378:004ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу