Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЗаболотний, Олександр
dc.date.accessioned2020-10-11T09:10:51Z
dc.date.available2020-10-11T09:10:51Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156364
dc.descriptionМета: забезпечити на об’єкті дослідження СППР прогнозування попиту на послуги готелю та оптимізації ціни номерів шляхом розподілу житлового фонду готелю між категоріями номерів. Предмет дослідження: розробка системи підтримки прийняття рішень для моніторингу діяльності підприємства з метою оптимізації його ціноутво-рення. В роботі використовуються методи статистики, прогнозування на осно-ві регресійного аналізу, метод застосування експертних знань до побудови інтелектуальних систем, метод аналізу ієрархій для визначення стратегії рек-ламної кампанії. В роботі поставлені наступні наукові та практичні задачі: - аналіз структури об’єкту дослідження з метою визначення предмет-ної області та проблеми, що вирішується; - обґрунтування методів розв’язання поставлених задач; - розробка вимог до структури та алгоритму роботи системи підтрим-ки прийняття рішень (СППР), що прогнозує попит на послуги готелю та реа-лізує процедури ціноутворення; - вибір найкращих управлінських рішень для антикризового управ-ління готелем (ведення рекламної кампанії). В ході виконання роботи були отримані результати, що мають наукову новизну: - вперше застосовано систему підтримки прийняття рішень у складі інформаційної системи для прогнозування попиту на послуги готелю та оп-тимізації системи вартості готельних номерів, - вперше запропоновано метод оптимізації системи вартості готельних номерів шляхом перерозподілу житлового фонду замість зміни базової ціни номерів.ru_RU
dc.description.abstractОб’єкт дослідження: управління діяльністю готелю “Острів скарбів”, що розташований в смт Кирилівка. Практична цінність роботи . - розроблено структуру та алгоритму роботи СППР, що прогнозує попит на послуги готелю та виконує ціноутворення в складі загальної інфор-маційної системи готелю; - запропоновано алгоритм вибору найкращих управлінських рішень для антикризового управління готелем в ході проведення рекламної кампа-нії; - розраховано економічну ефективність запропонованих рішень на прикладі попередніх періодів. Очікувана економія коштів від запропонова-них рішень – близько 140 тис. грн. на рік.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectприйняття рішеньru_RU
dc.subjectОПТИМІЗАЦІЯru_RU
dc.subjectпопитru_RU
dc.subjectінформаційна системаru_RU
dc.subjectрозподілru_RU
dc.subjectвибір стратегіїru_RU
dc.subjectрентабельністьru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.titleПідтримка прийняття рішень та оптимізація в керуванні номерним фондом готелюru_RU
dc.title.alternativeПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи магістра студента Заболотнього Олександра Віталійовича напряму підготовки 124 "Системний аналіз"ru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу