Управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішньому ринку (за матеріалами ПрАТ «Запорізька кондитерська фабрика»)
Короткий опис(реферат)
Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2019.
Об’єктом розроблення виступає процес управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішньому ринку.
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретично-методологічні основи управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішньому ринку; наведено характеристику підприємства ПрАТ «Запорізька кондитерська фабрика» та продукції, що випускається; здійснено аналіз ринку кондитерських виробів; проаналізовано основні показники підприємницької та зовнішньоекономічної діяльності підприємства; оцінено конкурентоспроможність підприємства; запропоновано заходи щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства та оцінено економічну ефективність запропонованих заходів.
Collections
- Кафедра менеджменту [123]