Показати скорочений опис матеріалу
Професія майбутнього: прагматичний підхід
dc.contributor.author | Зіборов, К. А. | |
dc.contributor.author | Письменкова, Т. О. | |
dc.contributor.author | Вернер, І. В. | |
dc.date.accessioned | 2020-11-20T08:24:55Z | |
dc.date.available | 2020-11-20T08:24:55Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Зіборов К. А. Професія майбутнього: прагматичний підхід / К. А. Зіборов, Т. О. Письменкова, І. В. Вернер // Современные инновационные технологии подготовки инженерных кадров для горной промышленности и транспорта 2018 : сб. науч. тр.. международной. конф., г. Днепропетровск, 27‐28 апреля 2018 г. – Днепропетровск : НГУ, 2018. – С. 399-405. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156724 | |
dc.description.abstract | Проаналізовано тенденції розвитку професій та умінь фахівців майбутнього. Запропоновано удосконалення змісту підготовки сучасного інженера‐конструктора через адаптацію освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти інженерного профілю, як умови формування майбутнього конкурентоздатного фахівця. | ru_RU |
dc.description.abstract | The professional development tendencies and future specialist skills are analyzed. The improvement of the training contents of a modern engineer‐designer through adaptation of educational programs for the training of applicants for higher education in the engineering field as a condition for the formation of a future competitive specialist is proposed. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НГУ | ru_RU |
dc.subject | вища освіта | ru_RU |
dc.subject | higher education | ru_RU |
dc.subject | інженерна підготовка | ru_RU |
dc.subject | engineering training | ru_RU |
dc.subject | фахівці майбутнього | ru_RU |
dc.subject | future specialists | ru_RU |
dc.title | Професія майбутнього: прагматичний підхід | ru_RU |
dc.title.alternative | Profession of the future: pragmatic approach | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udk | 332.14 | ru_RU |