Cerca
Items 1-10 di 22
Особливості україно-англійського перекладу контрактів з термінологією у галузі ракетобудування
(2020)
Мета дослідження – дослідити та описати особливості україно-англійського перекладу контрактів з термінологією у галузі ракетобудування.
Синтаксичні конструкції в авіаційному радіотелефонному дискурсі: характеристика та особливості перекладу з англійської на українську мову
(2020)
Метою цієї роботи є з’ясування способів перекладу синтаксичних конструкцій з англійської на українську мову
Прикладні лінгвістичні аспекти комп’ютерного розпізнавання людської мови та проблеми машинного перекладу
(2020)
Метою роботи є виявлення приклaдних лінгвістичних aспектів при комп'ютерному розпізнaвaнні людської мови.
Мовні особливості перекладу комічних текстів: О. Генрі та М. Твена
(2020)
Мета даної роботи – описати специфіку передавання комічного при перекладі оповідань О. Генрі та М. Твена українською мовою.
Специфіка перекладу маркетингових текстів (англійська та українська мови)
(2020)
Мета полягає в дослідженні маркетингових текстів як виду реклами та аналізі лексичних та стилістичних особливостей їх перекладу.
Особливості перекладу дитячої літератури про тварин
(2020)
Мета роботи – описати особливості перекладу англомовних творів дитячої літератури на українську мову.
Особливості передавання безеквівалентної лексики в українських перекладах творів А. Крісті та А. Конан Дойля
(2020)
Мета: описати особливості передавання безеквівалентної лексики в українських перекладах творів А. Конан-Дойла та А. Крісті.
Лексико-семантична репрезентація концепту «майстер» у творах А. Ренд
(2020)
Мета дипломної роботи – описати лексичні та семантичні особливості реалізації концепту «майстер» у романах Айн Ренд.
Особливості організації самостійної роботи студентів з дисципліни "Педагогічна психологія"
(2020)
Мета роботи: описати особливості організації самостійної роботи студентів з дисципліни «Педагогічна психологія».
Особливості організації дистанційного оцінювання знань студентів-філологів
(2020)
У роботі поставлено за мету визначити особливості організації дистанційного оцінювання знань студентів-філологів, які навчаються за спеціалізацією «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська» та ...