Зараз показуються 51-60 з 139

    МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА, ОДНОРАЗОВА ПРОДУКЦІЯ, НЕТКАНІ МАТЕРІАЛИ, ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ, DOILY, PANNA MLADA, POLIX PRO&MED, FORTIUS PRO (1)
    МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ОНОВЛЕННЯ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ (1)
    МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ ЗАКЛАДУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, АНАЛІЗ РИНКУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ НА РИНКУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, ПРОСУВАННЯ ЗАКЛАДУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (1)
    МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПОЛІТИКА МЕРЧАНДАЙЗИНГУ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ (1)
    МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, РИНОК ПОБУТОВИХ ПОСЛУГ, СЕЗОННІСТЬ, СИНХРОМАРКЕТИНГ. (2)
    МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, ТОВАР ПОВСЯКДЕННОГО ПОПИТУ, ТОРГОВЕЛЬНА МАРКА, РІВЕНЬ ВПІЗНАВАНОСТІ. (1)
    МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, ІННОВАЦІЙНІ РОЗРОБКИ, ТЕЛЕКОМІНКАЦІЙНІ ПОСЛУГИ, РИНОК В2В ТА В2С ДЛЯ ІНТЕРНЕТ ПРОВАЙДЕРА (1)
    МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ, РИНОК МІНЕРАЛЬНОЇ ВОДИ, ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ (1)
    МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, ПРОМИСЛОВИЙ РИНОК, ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ (1)
    МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ, БРЕНД, ПОЗИЦІОНУВАННЯ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, СИСТЕМА ПРОДАЖ (1)