Магістри
Перегляд по 29
Колекції в цьому фонді:
-
2019 рік випуску 075 маркетинг Магістри [18]
Кваліфікаційні роботи студентів 2019 рік випуску 075 маркетинг Магістри -
2020 рік випуску 075 маркетинг Магістри [8]
Кваліфікаційні роботи студентів 2020 рік випуску 075 маркетинг Магістри -
2021 рік випуску 075 маркетинг Магістри [16]
Кваліфікаційні роботи студентів 2021 рік випуску 075 маркетинг Магістри -
2021-2022 навчальний рік [8]
Кваліфікаційні роботи студентів 2021-2022 років навчання 075 Маркетинг Магістри -
2022-2023 навчальний рік [24]
Кваліфікаційні роботи студентів 2022-2023 років навчання 075 Маркетинг Магістри
Останні додані
-
Управління маркетинговою діяльністю волонтерської організації
(2024-12-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано комплекс маркетингової діяльності благодійної організації «Благодійний фонд “Культурні сили України”», її вплив на соціально-культурний розвиток громад, що постраждали внаслідок ... -
Управління просуванням корпоративного бренду на регіональних ринках паливно-мастильних матеріалів
(2024-12-13)У кваліфікаційній роботі магістра досліджено теоретико-методичні аспекти управління просуванням корпоративного бренду ТОВ «Масло Трейд» на регіональних ринках паливно-мастильних матеріалів. Проведено аналіз сучасних тенденцій ... -
Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
(2024-12-13)У роботі було проаналізовано діяльність ФОП «NeoDental Clinic» на ринку стоматологічних послуг. Проведено маркетингову оцінку роботи підприємства, проаналізовано спектр його послуг та економічні показники діяльності. ... -
Розроблення цифрової маркетингової стратегії підприємства на ринку харчових продуктів
(2024-12-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні аспекти формування та розробки маркетингової стратегії підприємства на ринку харчових продуктів. Здійснено маркетингове дослідження, а також проведено аналіз і оцінку ... -
Маркетингова стратегія підприємства на ринку кондитерських виробів
(2024-12-13)Об’єкт дослідження – процес маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Малбі Фудс». Предмет дослідження – теоретико-методичні положення щодо маркетингової стратегії підприємства на кондитерському ринку. Мета роботи – ... -
Розробка маркетингової стратегії для підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку електротехнічної продукції
(2024-12-13)Зростання попиту на енергоефективні рішення, посилення конкуренції та швидка цифровізація бізнесу вимагають від підприємств адаптації та впровадження інноваційних підходів. У цьому контексті запропоновані рекомендації ... -
Формування соціально відповідальної маркетингової політики українського виробника
(2024-12-13)У кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування соціально відповідальної маркетингової політики українського виробника. Проведено дослідження впливу соціальних ініціатив компанії на споживачів, розроблено комплекс ... -
Маркетингова комунікаційна стратегія мережі закладів на ринку швидкого харчування
(2024-12-13)У кваліфікаційній роботі магістра досліджено маркетингову комунікаційну стратегію мережі закладів McDonald’s на ринку швидкого громадського харчування. Проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовищ досліджуваного ... -
Формування лояльності ключових стейкхолдерів до закладу вищої освіти на прикладі НТУ «Дніпровська політехніка»
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування лояльності ключових стейкхолдерів закладу вищої освіти. Проаналізовано внутрішнє середовище НТУ «Дніпровська політехніка», досліджено систему взаємодії внутрішніх ... -
Управління просуванням у соціальних мережах послуг компанії на ринку громадського харчування
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано управління просуванням послуг компанії на ринку громадського харчування через соціальні мережі. Об’єкт розроблення: процес управління маркетинговими комунікаціями компанії на ринку ... -
Удосконалення маркетингової діяльності туристичного агентства
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проведені дослідження з метою виявлення напрямів щодо вдосконалення маркетингової діяльності на прикладі ТОВ «ТРЕВЕЛ СТЕП». Об’єкт роботи: маркетингова діяльність підприємства на ринку туристичних ... -
Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку будівельних матеріалів
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «КОТЕ ЮНІОН» зареєстрована торговельна марка «Rebar» на ринку будівельних матеріалів в Україні. Також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище ... -
Управління маркетинговими проєктами громадської спілки
(2023-12-08)Об’єкт кваліфікаційної роботи дослідження − процес управління маркетинговою діяльністю організації. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є удосконалення теоретико−методологічних складових управління маркетинговими ... -
Інтернет-маркетингова стратегія просування бренду на ринку
(2023-12-08)Актуальність теми: інтернет-технології стрімко розвиваються, змінюючи способи, якими компанії спілкуються зі своєю аудиторією. Це означає, що відкриваються нові можливості для маркетингу, а також з'являються нові виклики, ... -
Стратегія позиціонування підприємства на ринку роздрібної торгівлі
(2023-12-08)В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі. Проведене маркетингове дослідження купівельної мотивації споживачів з метою формування концепції позиціонування для вдосконалення діяльності ... -
Программа антикризового маркетингу промислового підприємства
(2023-12-08)Об’єктом дослідження є управління маркетингом виробничого підприємства. Предметом дослідження є адаптивний метод маркетингового управління виробничими підприємствами в умовах кризових явищ. Мета дослідження – адаптація ... -
Розробка програми просування товарів та послуг підприємства на ринку HoReCa
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі було вивчено розробку стратегії просування асортименту товарів та послуг підприємства на ринку HoReCa, а також проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього оточення організації. Проведено ... -
Управління просуванням товарів компанії у площині сталого розвитку
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ Євромікс, зареєстрована торгова марка «Henkel» на ринку побутової хімії в Україні. Також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище компанії. Проведене ... -
Маркетингова комунікаційна стратегія рекламної агенції
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність агенції на ринку маркетингових послуг. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) середовище підприємства. Проведено маркетингове дослідження на предмет визначення ... -
Маркетингова стратегія компанії на ринку ресторанних послуг
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діючу на підприємстві ФОП Шелковський А.О. стратегію просування компанії на ринку ресторанних послуг, виявлено проблеми, пов’язані із зниженням рентабельності продажів, запропоновано ...