Зараз показуються 1-10 з 10
-
Маркетингові комунікації санаторно-курортного закладу
(2024)Метою дослідження є аналіз та оцінка ефективності застосування інструментів маркетингових комунікацій санаторно-курортного закладу. -
Організація екологічного туризму з використанням природно-заповідних територій
(2024)Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є обґрунтування необхідності організації та розвитку екологічного туризму на природно-заповідних територіях та розробка теоретичних і практичних рекомендацій для ТОВ «МЕЛІОР ТРЕВЕЛ ЕНД АВІА». -
Організація культурно-пізнавального туризму в Дніпропетровській області
(2023-06)В кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано організацію культурно пізнавального туризму в Дніпропетровській області, а також вивчено світовий досвід у сфері культурно-пізнавального туризму. Була запропонована стратегія ... -
Організація міжнародного туризму для підприємства
(2024)Метою даної кваліфікаційної роботи є дослідження основних аспектів організації міжнародного туризму для підприємства туристичного профілю (на прикладі Греції), аналіз чинників, що впливають на туристичну привабливість ... -
Організація подієвого туризму в Дніпропетровській області
(2024)Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення напрямів розвитку подієвого туризму в Дніпропетровській області. -
Організація і проведення волонтерських турів в Україні
(2024)Метою роботи є методологічне та практичне обґрунтування особливостей організації волонтерського туризму в Україні. -
Підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства
(2024)Метою дослідження є визначення ефективних напрямів підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства в умовах сучасного ринку, а також розробка рекомендацій щодо їх впровадження з метою забезпечення стійкого ... -
Розробка і просування гастрономічного туру у Новомосковському районі
(2024)Метою дослідження є диверсифікація послуг туристичної агенції за рахунок розробки нового гастрономічного туру у Новомосковському районі. -
Створення етнографічного музею-світлиці у м. Новомосковськ
(2024)Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є обґрунтування та можливості створення етнографічного музею-світлиці у місті Новомосковськ для збереження культурної спадщини, популяризації етнографічних знань і залучення туристів. -
Формування іміджу туристичного підприємства
(2024-06)Актуальність формування та підтримки позитивного іміджу туристичних підприємств обумовлена кількома ключовими факторами. По-перше, в сучасному світі інформаційні технології та соціальні мережі значно розширили можливості ...