«Підвищення ефективності управління товарним асортиментом виробничого підприємства» (за матеріалами АТ «Житомирський маслозавод»)
Date Issued
2020-12
Author(s)
Дядюра, Марина Іванівна
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і адміністрування), Дніпро, 2020.
Об’єкт дослідження – процес формування заходів щодо підвищення ефективності управління товарним асортиментом АТ «Житомирський маслозавод».
Мета кваліфікаційної роботи – є теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності управління товарним асортиментом виробничого підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто підходи щодо трактування категорії управління асортиментом; визначено сучасні аспекти формування асортиментної політики підприємства; проаналізовано місце системи збуту в управлінні асортиментом; наведено загальна характеристика діяльності та організаційна структура АТ «Житомирський маслозавод»; проаналізовано техніко-економічні та фінансові показники підприємства; досліджено якість та конкурентоспроможність АТ «Житомирський маслозавод»; обґрунтовано ціна реалізації товарної продукції та молочної галузі України; сформовано ефективна збутова діяльність АТ «Житомирський маслозавод»; оцінено економічний ефект від запропонованих шляхів удосконалення.
Об’єкт дослідження – процес формування заходів щодо підвищення ефективності управління товарним асортиментом АТ «Житомирський маслозавод».
Мета кваліфікаційної роботи – є теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності управління товарним асортиментом виробничого підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто підходи щодо трактування категорії управління асортиментом; визначено сучасні аспекти формування асортиментної політики підприємства; проаналізовано місце системи збуту в управлінні асортиментом; наведено загальна характеристика діяльності та організаційна структура АТ «Житомирський маслозавод»; проаналізовано техніко-економічні та фінансові показники підприємства; досліджено якість та конкурентоспроможність АТ «Житомирський маслозавод»; обґрунтовано ціна реалізації товарної продукції та молочної галузі України; сформовано ефективна збутова діяльність АТ «Житомирський маслозавод»; оцінено економічний ефект від запропонованих шляхів удосконалення.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Титули_Дядюра.pdf
Size
170.37 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):9614b0f59230aaf274262e071b199007
Loading...
Name
Диплом Дядюра.rar
Size
56.66 MB
Format
Unknown
Checksum
(MD5):e35704f45db230913d9ff3fc63f3162b