«Удосконалення організаційних засад підвищення ефективності екологічного підприємництва»
Resumen
Об’єкт дослідження ‒ процес управління ефективністю діяльності підприємства з виготовлення екологічно чистої продукції
Мета дослідження - узагальнення та розвиток науково-методичних підходів і розробка на їх підставі пропозицій щодо підвищення ефективності підприємницької діяльності з виготовлення екологічно чистої продукції.
У першому розділі визначені сучасний стан та тенденцій розвитку ринку екологічно чистої продукції в галузі аграрного виробництва. Узагальнені наукові підходи до управління підприємницькою діяльністю з виробництва органічної продукції.
У другому розділі здійснений аналіз особливостей розвитку ринку органічної продукції. Визначені фактори підвищення попиту на продукцію екологічно чистого виробництва.
У третьому розділі розроблені рекомендації щодо підвищення економічної ефективності виробництва екологічно чистої продукції.