Показати скорочений опис матеріалу
Хмарні технології у індустрії відеоігор
dc.contributor.author | Нападайло, М. С. | |
dc.contributor.author | Кабак, Л. В. | |
dc.contributor.author | Сподинець, О. А. | |
dc.date.accessioned | 2021-06-09T11:18:40Z | |
dc.date.available | 2021-06-09T11:18:40Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Нападайло М. С. Хмарні технології у індустрії відеоігор / М. С. Нападайло, Л. В. Кабак, О. А. Сподинець // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : 14-а міжнар. конф., м. Дніпро, 28-29 листопада 2019 р.: зб. наук. пр.- Дніпро : НТУ "ДП", 2020. - № 4. - С. 63-65 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157875 | |
dc.description.abstract | Десятиліттями у відеоіграх є ціла череда проблем, які розробники не раз намагались вирішити самими різними способами та засобами, але їм це не як не вдавалося, серед них такі як: – “піратство” (Незаконне використання програмних засобів без купівлі ліцензії); – “читери” (Незаконна зміна ігрового ПЗ/додавання до нього нових компонентів, які дають гравцю переваги над іншими гравцями); – розповсюдження та встановлення користувацьких модифікацій без дозволу власників ПЗ; – мультиплатформені збереження ігрового процесу (дозволяють на іншому девайсі продовжити гру, де зупинився користувач на попередньому пристрої). – мультиплатформена розробка відеоігор. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НТУ ДП | uk_UA |
dc.subject | відеоігри | uk_UA |
dc.subject | комп'ютерні ігри | uk_UA |
dc.title | Хмарні технології у індустрії відеоігор | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 651.3:518.5 | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХIV міжнар. конф. (28–29 листоп. 2019 р.) [41]
Подано результати теоретичних та експериментальних досліджень з різних аспектів використання інформаційних технологій в освіті, науці та управлінні промисловістю. У публікаціях розглянуто питання створення та вдосконалення програмних засобів обробки та передачі інформації, математичного моделювання, дистанційної освіти, інформаційної безпеки та телекомунікації. Для наукових, інженерно-технічних співробітників і студентів, які спеціалізуються в галузі обчислювальної техніки та інформаційних технологій.