До питання про культурологічну переорієнтацію змісту післядипломної педагогічної освіти
Date Issued
2020
Author(s)
Романенко, Михайло Ілліч
Abstract
Досліджується проблема вичерпування можливостей методологоцентризму,
пріоритету проблем методу перед смисложиттєвим усвідомленням сущого, перехід від позалюдської об’єктивності природи до постнекласичної картини світу, основаної на принципі антропності та зв’язку буття, людини та культури. Обґрунтовується, що зміна відносин у системі «освіта-культура», носить ціннісний характер, а культура виступає як модель людського існування.
пріоритету проблем методу перед смисложиттєвим усвідомленням сущого, перехід від позалюдської об’єктивності природи до постнекласичної картини світу, основаної на принципі антропності та зв’язку буття, людини та культури. Обґрунтовується, що зміна відносин у системі «освіта-культура», носить ціннісний характер, а культура виступає як модель людського існування.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
3 Збірка CD 1278-50-52.pdf
Size
152.83 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):2b835f0e02a16b74ea160bda74e63d5c