dc.contributor.author | Романенко, Михайло Ілліч | |
dc.date.accessioned | 2021-07-22T06:37:44Z | |
dc.date.available | 2021-07-22T06:37:44Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Романенко М. І. До питання про культурологічну переорієнтацію змісту післядипломної педагогічної освіти / Михайло Ілліч Романенко // Філософія і культура в мінливості сьогодення : матеріали всеукр. філософ. читань з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO), 24 листопада 2020 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2020. – С. 50–52 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158416 | |
dc.description.abstract | Досліджується проблема вичерпування можливостей методологоцентризму,
пріоритету проблем методу перед смисложиттєвим усвідомленням сущого, перехід від позалюдської об’єктивності природи до постнекласичної картини світу, основаної на принципі антропності та зв’язку буття, людини та культури. Обґрунтовується, що зміна відносин у системі «освіта-культура», носить ціннісний характер, а культура виступає як модель людського існування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НТУ ДП | uk_UA |
dc.subject | методологоцентризм | uk_UA |
dc.subject | мисложиттєве усвідомлення сущого | uk_UA |
dc.subject | об’єктивність природи | uk_UA |
dc.subject | объективность природы | uk_UA |
dc.subject | постнекласична картина світу | uk_UA |
dc.subject | постнеклассическая картина мира | uk_UA |
dc.subject | принцип антропності | uk_UA |
dc.subject | принцип антропности | uk_UA |
dc.title | До питання про культурологічну переорієнтацію змісту післядипломної педагогічної освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | ON THE QUESTION OF CULTURAL REORIENTATION OF THE CONTENT OF POSTGRADUATE PEDAGOGICAL EDUCATION | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 378.046 | uk_UA |