Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЦитульська, Яніна
dc.date.accessioned2021-09-26T18:39:59Z
dc.date.available2021-09-26T18:39:59Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159038
dc.descriptionОб‘єкт дослідження – ринки збуту металургійної продукції підприємства «Металагропроммаш». Мета роботи – оптимізація поставок трубної продукції на світові ринки збуту, визначення міри конкурентоспроможності данного підприємства. Використані сегментація, симплекс – метод, нечіткі множини, ПК та програма TORА. Результатами дослідження є оптимальний план реалізації трубної продукції, роздрібнення країн–споживачів на сегменти, визначення місця на ринку збуту серед конкурентів. Основні показники, досягненні в результаті дослідження, подані у спеціальному розділі. Областю застосування отриманих результатів є управління продажами, планування збутом продукції.uk_UA
dc.description.abstractМета роботи – оптимізація поставок трубної продукції на світові ринки збуту, визначення міри конкурентоспроможності данного підприємства.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність роботи укладається в застосуванні підходу сегментації для знаходження оптимального плану реалізації продукції. Результати дослідження можуть бути використані в роботі служби маркетингу та планового відділку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectОПТИМІЗАЦІЯuk_UA
dc.subjectсимплекс методuk_UA
dc.subjectнечітка інформаціяuk_UA
dc.subjectнечітка множинаuk_UA
dc.titleОптимізація управління товарного збуту в ринкових умовах для ТОВ "Металагропроммаш"»uk_UA
dc.title.alternativeПояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра студента академічної групи 124-18ск-1 Цитульської Яніни Русланівни спеціальності 124 - Системний аналізuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу