Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВоронко, Юлія
dc.date.accessioned2021-09-26T18:53:24Z
dc.date.available2021-09-26T18:53:24Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159043
dc.descriptionВ інформаційно-аналітичному розділі описано системний аналіз підприємства та технологічний процес підприємства. Також, наведено алгоритми обраних методів рішення відповідно до поставлених задач, а також наведені теоретичні відомості про використані методи. У спеціальному розділі наведено розв’язок задачі вибору компанії для рекламного просування продукції обраним методами, а саме методом аналізу ієрархії. Наведений аналіз систем написання інтернет магазину. Та після впровадження - представлено сформований інтернет ресурс з діючим магазином. Наведений інтерфейс магазину. У додаток винесено опис та лістінг частини коду інтернет магазину.uk_UA
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи є покращення технології просування продукту на нові ринки збуту за допомогою мережі інтернет та розробка Інтернет магазину нза допомогою сучасних мов програмування .uk_UA
dc.description.abstractРобота є актуальною й має практичне застосування на підприємстві «Peninsula».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectзапасиuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectсайтuk_UA
dc.subjectПРОГНОЗУВАННЯuk_UA
dc.titleАналіз діяльності та вибір оптимального напрямку просування продукції підприємства Peninsula сучасного розвитку ринкуuk_UA
dc.title.alternativeПояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра студентки академічної групи 124-17-1 Воронко Юлії Михайлівни спеціальності 124 - Системний аналізuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу