Підвищення прибутковості електронної комерції з використанням моделей спліт аналізу
Date Issued
2012
Author(s)
Демиденко, М. А.
Пархоменко, О. О.
Abstract
Сучасні комерційні та виробничі підприємства для розширення ринку
збуту та диверсифікації послуг використовують засоби електронної комерції.
Впроваджуються електронні магазини, сайти підприємств, реклама на на
порталах , в пошукових системах та каталогах. Такі заходи дозволяють
підвищити прибутковість підприємства, але ефективність впроваджуваних
заходів не завжди очевидна і існують багато варіантів іх реалізації. Тому
виникають проблеми формулювання критеріїв та методів оцінки і вибору
оптимальних варіантів реалізації заходів електронної комерції.
збуту та диверсифікації послуг використовують засоби електронної комерції.
Впроваджуються електронні магазини, сайти підприємств, реклама на на
порталах , в пошукових системах та каталогах. Такі заходи дозволяють
підвищити прибутковість підприємства, але ефективність впроваджуваних
заходів не завжди очевидна і існують багато варіантів іх реалізації. Тому
виникають проблеми формулювання критеріїв та методів оцінки і вибору
оптимальних варіантів реалізації заходів електронної комерції.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-83-84.pdf
Size
267.04 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):f7e8cdf2aa7d0bff99afc5ddeb9053a1