Формування комплексу маркетингу сучасного підприємства (за матеріалами ПрАТ «ДОК №7»)
Resumen
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2021.
Об’єкт розроблення – процес застосування комплексу маркетингу на сучасному виробничому підприємстві.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо застосування комплексу маркетингу на сучасному виробничому підприємстві.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізувано еволюцію в управлінні комплексом маркетингу; досліджено особливості застосування моделі «7Р»; з’ясувано нові «літерні» концепції комплексу маркетингу; наведено загальну характеристику діяльності ПрАТ «ДОК №7»; проаналізовано економічні та фінансові показники діяльності ПрАТ «ДОК №7»; обґрунтовано перспективні напрями розвитку підприємства; оцінено ефективність комплексу маркетингу для ПрАТ «ДОК №7»