Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБербер, Вікторія Олександрівна
dc.date.accessioned2022-02-28T19:59:45Z
dc.date.available2022-02-28T19:59:45Z
dc.date.issued2022-01
dc.identifier.citationБербер В.О. Формування стратегії експорту виробничого підприємства (за матеріалами ПрАТ «Ерлан») / В.О. Бербер. Д. : НТУ «ДП», 2022. с. 89.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160239
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення є процес формування стратегії експорту виробничого підприємства ПрАТ «Ерлан». Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо стратегії експорту виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто особливості організації стратегії експорту товарів суб’єктів господарської діяльності; досліджено інструменти стратегічного менеджменту в умовах виходу на міжнародні ринки; враховано експортний потенціал ринку безалкогольних напоїв та мінеральної води; наведено загальну характеристику діяльності ПрАТ «Ерлан» та особливості забезпечення якості продукції; досліджено організаційну та виробничу структуру ПрАТ «Ерлан»; проаналізовано фінансово-господарську діяльність ПрАТ «Ерлан»; розглянуто особливості організації зовнішньоекономічної діяльності у ПрАТ «Ерлан»; проаналізовано зовнішнє оточення ПрАТ «Ерлан» як основну передумову розробки стратегії виходу на зовнішній ринок; сформовано стратегію експорту ПрАТ «Ерлан» та оцінено її ефективністьuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення є процес формування стратегії експорту виробничого підприємства ПрАТ «Ерлан». Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо стратегії експорту виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто особливості організації стратегії експорту товарів суб’єктів господарської діяльності; досліджено інструменти стратегічного менеджменту в умовах виходу на міжнародні ринки; враховано експортний потенціал ринку безалкогольних напоїв та мінеральної води; наведено загальну характеристику діяльності ПрАТ «Ерлан» та особливості забезпечення якості продукції; досліджено організаційну та виробничу структуру ПрАТ «Ерлан»; проаналізовано фінансово-господарську діяльність ПрАТ «Ерлан»; розглянуто особливості організації зовнішньоекономічної діяльності у ПрАТ «Ерлан»; проаналізовано зовнішнє оточення ПрАТ «Ерлан» як основну передумову розробки стратегії виходу на зовнішній ринок; сформовано стратегію експорту ПрАТ «Ерлан» та оцінено її ефективністьuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЕКСПОРТ, СТРАТЕГІЯ ЕКСПОРТУ, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЕКСПОРТНИЙ ПОТЕНЦІАЛ, ЗОВНІШНЄ ОТОЧЕННЯuk_UA
dc.titleФормування стратегії експорту виробничого підприємства (за матеріалами ПрАТ «Ерлан»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of the export strategy of a production enterprise (based on the materials of Private JSC "Erlan")uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу