Підвищення конкурентоспроможності продуктів та послуг страхової компанії з використанням методів економіко-математичного моделювання
Abstract
Конкурентоспроможність страхової компанії залежить від конкурентоспроможності продуктів і послуг, які вона впро-
ваджує на ринку. Конкурентні переваги страхової компанії виражаються в привабливості і конкурентоспроможності стра-
хових полісів. Запропоновано економіко-математичну модель підвищення конкурентоспроможності страхової компанії яка
дає змогу розрахувати інтегрований показник конкурентоспроможності страхового полісу на основі комплексної системи
показників, що характеризують надійність страхової компанії, якість її послуг, конкурентоспроможність, соціальну активність з урахуванням відносної важливості кожного показника, ринок страхових послуг. Мета статті провести аналіз впливу вказаних показників на конкурентоспроможність страхового полісу та визначити напрями підвищення ефективності і конкурентоспроможності страхової компанії.