Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПістунов, І. М.
dc.contributor.authorАвраменко, С. В.
dc.date.accessioned2022-07-07T10:22:58Z
dc.date.available2022-07-07T10:22:58Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationПістунов І. М. Оптимальний вибір рекламних заходів / Пістунов І. М., Авраменко С. В. // ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА : матеріали ІІ Національної наук.-метод. конф., м. Київ, 17-18 жовтня 2019 р. – Київ : КНЕУ. – С. 592-595.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161025
dc.description.abstractОсновним напрямом удосконалення рекламної діяльності вважається винайдення рекламних прийомів, які дозволяють збільшити споживання продукції, що рекламується. Спочатку було проведено дослідження витрат на рекламу підприємств різних типів. Дослідження показало, що ці витрати, складаючи 0,5-6,7% від доходів, можуть складати значну частку від прибутку ( до 26%).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКНЕУuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectстатистичні методиuk_UA
dc.subjectрівень узгодженості експертних оцінокuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт конкордації Кенделлаuk_UA
dc.titleОптимальний вибір рекламних заходівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу