Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Факультет менеджменту
  4. Кафедра менеджменту
  5. Бакалаври
  6. 2020-2021 навчальний рік
  7. Роль маркетингової стратегії в конкурентоспроможності підприємства (за матеріалами ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»)
 
  • Details

Роль маркетингової стратегії в конкурентоспроможності підприємства (за матеріалами ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»)

Date Issued
2021-06
Author(s)
Дробот, Наталія Юріївна 
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2021.
Об'єктом дослідження є конкурентоспроможність підприємства
Метою роботи є оцінка конкурентоспроможності підприємства та впливу маркетингової стратегії на неї, а також розробка рішень щодо підвищення конкурентоспроможності
За результатами проведеного дослідження було розроблено проект впровадження виробництва арахісової пасти на підприємстві ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». Даний проект дозволяє підвищити конкурентоспроможність підприємства, а також розширити сегмент споживачів та асортимент продукції. Оцінка ефективності проекту показала, що він є ефективним та доцільним до прийняття
Subjects

ДОХІД, ЕФЕКТ, ЕФЕКТИВ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Кваліфікаційна робота .rar

Size

1 MB

Format

Unknown

Checksum

(MD5):2ef9668017746e241458ca95c9d1e2cb

Loading...
Thumbnail Image
Name

Титул.pdf

Size

174.38 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):c47cc5c4023baf41ce28a890521c7d5c

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify