Роль маркетингової стратегії в конкурентоспроможності підприємства (за матеріалами ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»)
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2021.
Об'єктом дослідження є конкурентоспроможність підприємства
Метою роботи є оцінка конкурентоспроможності підприємства та впливу маркетингової стратегії на неї, а також розробка рішень щодо підвищення конкурентоспроможності
За результатами проведеного дослідження було розроблено проект впровадження виробництва арахісової пасти на підприємстві ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». Даний проект дозволяє підвищити конкурентоспроможність підприємства, а також розширити сегмент споживачів та асортимент продукції. Оцінка ефективності проекту показала, що він є ефективним та доцільним до прийняття