Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБілоус АндріЙ Сергійович
dc.date.accessioned2022-10-05T19:52:04Z
dc.date.available2022-10-05T19:52:04Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161559
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – процес формування збутової стратегії торгівельного підприємства. Предмет дослідження – теоретичні та методичні підходи з організації та прийняття управлінських рішень щодо удосконалення збутової стратегії інтернет-магазину. Мета роботи – обґрунтування і розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення стратегії збуту продукції торгівельних компаній в сучасних умовах господарювання. Методи дослідження – узагальнення і систематизація, методи математичної статистики, графічний метод. Отримані результати. У першому розділі pозкpиті теоретичні основи формування збутової стратегії торговельних компаній. У другому розділі проведено аналіз ефективності збутової стратегії та ефективності діяльності інтернет-магазину ARBER MARKETPLACE. У третьому розділі обґрунтовані основні напрями удосконалення збутової стратегії інтернет-магазину ARBER MARKETPLACE, визначені інструменти просування продукції компанії. Сфера практичного застосування результатів роботи – торговельні підприємства при формуванні та удосконалення збутової стратегії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЗБУТ, ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, СТРАТЕГІЯ ЗБУТУ, КАНАЛ ЗБУТУ, ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН, ПРОДАЖІ.uk_UA
dc.titleУдосконалення стратегії збуту торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу