Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛимаренко Микити Ігоровича
dc.date.accessioned2022-10-05T19:59:25Z
dc.date.available2022-10-05T19:59:25Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161561
dc.description.abstractПояснювальна записка кваліфікаційної роботи на тему «Обґрунтування стратегії розвитку підприємства торгівлі» включає 63 сторінки, 11 рисунки, 11 таблиць, 27 використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес формування стратегії розвитку торговельних підприємств. Предмет дослідження – сукупність теоретичних положень, наукових, методичних підходів та практичних рекомендацій щодо удосконалення стратегії розвитку торговельного підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення існуючої стратегії розвитку торгового підприємства, що збільшить кількість клієнтів та позитивно вплине на результати господарювання. Методи дослідження – узагальнення і систематизація, аналіз, графічний метод. Отримані результати. У першому розділі досліджені теоретичні основи формування стратегії розвитку торговельних підприємств. У другому розділі проведені аналіз та оцінка діяльності торговельного підприємства Colin’s. У третьому розділі наведені рекомендації щодо удосконалення стратегії розвитку компанії Colin’s. Сфера практичного застосування результатів роботи – суб’єкти підприємницької діяльності у сфері торгівлі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ, ЗБУТ, ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ ПРОДАЖІВ, СКИДКИ, РR-СТРАТЕГІЯ.uk_UA
dc.titleОбґрунтування стратегії розвитку підприємства торгівліuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу